در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...

آگهی سبز | درج آگهی رایگان | معرفی مشاغل | آگهی های خرید و فروش | املاک | خودرو

تبلیغات در اینترنت

شنبه ۲۳ تیر ۹۷ تبلیغاتی
  • تصویر شماره تبلیغات در اینترنت

 تبلیغات در اینترنت به چند گونه انجام ميشود.در اینترنت وبسایت های مختلفی برای تبلیغات ما وجود دارد گاهی تبلیغات خودمان رابصورت یک آگهی و گاهی هم تبلیغات بنری  وبسایت ها ثبت میکنیم .

 بطور کلی درج اگهی یا تبلیغ کسب و کار شما در هر سایت آگهی به نفع شماست و اصلا ضرری ندارد.لزوم اینکه بعضی از افراد گاها میگویند باید تبلیغاتمان را در فلان سایت نیازمندیها ثبت کنیم فلان سایت رتبه بالایی دارد این جمله اصلا صحیح نیست شما اگر در بدترین سایت تبلیغاتی و نیازمندی هم تبلیغ داشته باشید  به شما یک لینک اختصاصی و مختص به اگهی تان به شما تعلق میگیرد البته این لینک درسته بصورت داِیمی در اختیار شما نیست ولی همان مدت محدود هم احتمال دارد اتافاقات خوبی برای کسب و کارتان بوجود اید. هرچه تبلیغ بیشتری در گوگل انجام دهید کاربران بهترو بیشتر شما را میشناسند.

اکثر وبسایت های نیازمندی کاملا فعالیتی شبیه بهم دارند بدین صورت که مراحل ثبت اگهی در این وبسایت ها بدین شکل است که اول ثبت نام میکنید.بعد اگهی ثبت میکنید و پس از چندساعتی اگهی تان تایید و در سایت به نمایش در می اید.شرط موفقیت و پیشرفت یک کسب و کار میتواند  تبلیغ درست و صحیح نوشتن متن اگهی در فضای اینترنت باشد گاهی یک اگهی تنظیم میکنید در یک سطرو گاهی یک اگهی تنظیم میکنید در ده سطر.

کارشناسان تبلیغاتی میگویند شما یک تبلیغ ثبت کنید ولی درست و اصولی . روشهای مختلفی برای نوشتن یک اگهی وجود دارد.گاهی شما برای فروش یک محصولی یک توضحیاتی اماده میکنید و همان را بصورت یکی اگهی تنظیم و در وبسایت های تبلیغاتی و یا سایت های دیگر ثبت میکنید.مهم ترین نکته در تنظیم و اماده کردن یک تبلیغ خوب دراینترنت انتخاب و ثبت کلمه های کلیدی و اضافه کردن برچسب مناسب و مفید به اگهی تان میباشد.کلمه کلیدی را بخواهیم معنا کنیم میتوانیم بگوییم چکیده و شیره یک جمله را کلمه کلیدی مینامند.مثلا شما یک خودرویی برای فروش دارید و ان را در یک سایت نیازمندی و تبلیغاتی بصورت یک اگهی بفروش گذاشته اید.اگر شما در متن اگهی و برچسب کلمه فروش خودرو و یا خودرو اورده باشید و به اگهی تان برچسب مناسب که در برگیرنده فروش خودرواست درج کرده باشید کاربران توسط  جستجوهای گوگل راحت تر  به اگهی تان دسترسی  تری پیدا میکنند .

در بعضی از اگهی های تبلیغاتی مشاهده میشود کاربربرای نوشتن یک اگهی زحمت زیادی کشیده و توضیحاتی به اندازه یک صفحه ثبت کرده ولی چون کلمات کلیدی و برچسبی در تبلیغش ثبت نکرده است بازدید کننده ای ندارد دلیل این موضوع مهم این است که موتورهای جستجوی گوگل مطلب را براساس کلماتی بالا می اورند که کلمات کلیدی و برچسب مناسب برای ان رعایت شده باشد.برای موفقیت یک کسب و کار و تبلیغ خوب سعی کنید کلمه کلیدی و برچسب مناسب موثع ثبت اگهی حتما رعایت گردد.

در سایت های تبلیغاتی میتوانیم حتی تبلیغات بنری موثری هم داشته باشیم. تبلیغات بنری همیشه طرفداران زیادی داشته و بیشتر در معرض دید کاربر قرار میگیرد .جایگاه تبلیغات بنری اکثرا در گوشه های سمت چپ و راست وبسایت ها تعبیه گردیده ولی هرچقدر بنرتان بالاتراز بنرهای دیگر باشد تبلیغتان بیشتر در معرض دید بازدیدکننده  قرار میگیرد.

کدنویسی و طراحی جایگاهای نصب بنر دروبسایت ها طوری ایجاد شده که میتوانیم لینک  سایت خودمان (تبلیغ دهنده) را در ان ثبت کنیم و کاربر در صورت کلیک روی بنر به سایتمان هدایت میشود ودرنتیجه  بازدید سایت مان از طریق تبلیغات بنری صورت گرفته  است. شکل و شمایل بنرها در وب سایت ها  اکثرا به شکل مستطیل و یا مربع میباشد ولی فرقی اساسی ان در این است که بنرها به دوصورت طراحی میشوند

1- بنر ساده بصورت عکس

2-بنر بصورت gif  بنرهاي gif  

 بنرهاي gif به بنرهاي چشمک زن معروف هستند وقتی بازدید کننده ای به سایت مراجعه میکنند چشمک زدن یا متحرک بودن بنرgif توجه بازدید کننده را به خوىش جلب ميکند درنتیجه با یک کلیک روی بنر به سایت مقصد هدایت میشود و از سایت تبلیغ دهنده بازدید مینماید ولی بنرهایی که به صورت عکس طراحی میشوند کمتر درمعرض دید کاربرقرار دارند  پس چه بهتراست در صورت تمایل به ثبت تبلیغات بنری حتما بنرgif طراحی کنیم .برای نوشتن کلمات در بنر سعی کنیم از کلمات کلیدی و یا چکیده موضوع تبلیغمان استفاده کنیم  چون تعداد کلماتی که در بنر ثبت میشوند بسیار محدود هستند. اندازه و سایز بنر اجازه ثبت کلمات بیشتری را به ما نمیدهند.

گاهی هم با بنرهای دروغین و فیک مواجه میشویم.  برای همه ما پیش امده که روی بنر و یا لینک ویا جمله ای در سایت کلیک میکنیم ولی ما را به سمت موضوع ددیگری هدایت میکند. مثلا نوشته خودرو ولی محتوای لینک مبدا هیچ ارتباطی به خودرو ندارد اکثر کسانی که تبلیغات این چنینی یا دروغین میکنند بلااستثنا ان کسب و کارو یا فروش محصولشان غیر قانونی میباشد و نمیتوانند بصورت مستقیم برای  تبلیغات انجام دهند . برای نوشتن یک تبلیغ مناسب بغیر از رعایت کلمات کلیدی و برچسب حتما صداقت هم داشته باشیم و ان کالا با هر اندازه وکیفیت که داریم به همانگونه تبلیغات انجام دهیم این امر باعث میشود خریدار یا بازدیدکننده با خیالی اسوده از ما خرید نماید و نگرانی از هیچ بابتی نداشته باشد .

در پایان این مقاله برای همه شما ارزوی موفقیت و شادکامی داریم و امیدواریم در هر کسب و کاری هستید روزی تان پر رزق و برکتتان زیاد باشد.

agahisabz.com

منبع

  ثبت آگهی رایگان