در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...

آگهی سبز | درج آگهی رایگان | معرفی مشاغل | آگهی های خرید و فروش | املاک | خودرو

معرفی و بیوگرافی آگهی سبز

چهارشنبه ۲۰ تیر ۹۷ اجتماعی
  • تصویر شماره معرفی و بیوگرافی آگهی سبز

 

اگهی سبز یک سایت و اپلیکیشن تبلیغاتی و نیازمندیهای رایگان میباشد که در زمنیه خرید و فروش بدون واسطه انلاین در حال فعالیت میباشد در اگهی سبزسعی کرده ایم خدمت رسانی بهتر و متمایز تر از وبسایت های درج اگهی دیگر داشته باشیم از این رو تاکنون تبلیغ دهندگان ثابت و کاربرانی داریم که از زمان اغازفعالیت اگهی سبز با ما همراه بودند و همچنان با ما همراه هستند.

 

آگهی سبزاز سال 1392 شروع به فعالیت کرده است . تایید تمامی اگهی ها و تبلیغات در اسرع زمان انجام میشود برای ما فرقی نمیکند اگهی ویژه داشته باشیم و یا رایگان . برای اگهی سبز رضایت کاربران مهم ترین امر محسوب میشودتا به حال سعی کرده ایم پشتیبانی و پاسخگویی به مشکلات سایت و مشکلاتی که کاربران در ثبت آگهی دارند در کمترین زمان ودر اسرع وقت پاسخگوی این عزیزان باشیم .

 

تیم پاسخگویی و پشتیبانی اگهی سبز بصورت 24 ساعته با دو خط شماره همراه و دواکانت ایمیل در دسترس میباشد هرگونه سوال - انتقاد-پیشنهادات را با کمال میل پذیرا هستیم ما خوشحال میشویم که در جهت بهبود وضعیت خدمت رسانی برتر از سمت شما کاربران پیشنهاداتی ارسال شود تا اگر ایراد و یا کمی و کسری مشاهده میشود همان کاری کنیم که شما عزیزان از آگهی سبز انتظار دارید تا رضایت کافی ازما داشته باشید.

 

 آگهی سبزبا تصمیم شرکت تبلیغاتی مهرایران گستر و پیشنهاد مشتریان بازاری ما در سال های گذشته تاسیس شد طرح و شکل و شمایل سایت آگهی سبز بعنوان اولین پروژه ما به همین صورت که مشاهده میکنید ایجادشد و همچنان در حال فعالیت میباشد در ماههای اینده سعی داریم تمام صفحات سایت و اپلیکیشن آگهی سبز را بصورت اختصاصی با کاربردی ترین و بروزترین امکانات خدمات دهی  تبلیغاتی و ایده های جدید درج اگهی و نمایش تبلیغات با کمک شرکت مهندسی  طراحی و انجام دهیم تا شما عزیزان تبلیغ موثرتری در آگهی سبز داشته باشید.

 

از روز نخست تعداد زیادی از کاربران اپلیکیشن اندروید آگهی سبز را دانلود کرده اند و همچنان در حال فعالیت تبلیغاتی میباشند اپلیکیشن اندرویدی آگهی سبز از نظر امکانات  تقریبا همه ایتم های یک اپلیکیشن نیازمندی کامل را داراست ولی بخاطر تعویض تمامی صفحات سایت. اپلیکیشن آگهی سبز هم با اصولی جدید و مدرن طراحی میشود و دراختیار شما عزیزان قرار میگیرد.

 

بنرهای تبلیغاتی صفحات اصلی و قسمت ساید بار آگهی سبز را فعال کرده ایم تا صاحبان مشاغلی که میخواهند تبلیغ بنری داشته باشند با کمترین هزینه در سایت تبلیغاتی آگهی سبز انجام دهند تا از مزایای اینگونه تبلیغ موثرو خاص بهره مند شوند تبلیغ بنری بهترین نوع تبلیغ میباشد جایگاهای بنر در اگهی سبز را در مکانهایی قرار داده ایم که برای  بازدید کننده به اسانی قابل مشاهده باشد تمامی بنرها به لینک تبلیغ دهنده متصل میشود. بهنگام فرارسیدن ایام های مناسبتی سعی کرده ایم به بنر هایی که در آگهی سبز نصب هستند مدت زمانی بعنوان هدیه مناسبتی به انها اختصاص داده شود تا تبلیغ بیشتری در آگهی سبز داشته باشند و از مزایای سایت بیشتر بهره مند شوند. بطور کلی ثبت آگهی در اگهی سبز کاملا رایگان میباشد فقط آگهی های ستاره دار (ویژه) شامل هزینه اندکی میشوند .

 

فرق آگهی ویژه و آگهی رایگان 

ثبت اگهی رایگان

آگهی رایگان طبق معمول از سمت  تبلیغ دهنده  ثبت میشود نمایش اگهی های عمومی (رایگان) بصورت پشت سرهم در سایت قابل مشاهده میباشد و هرچقدراگهی زودتر ثبت نمایید آگهی شما بالاتر از اگهی های دیگران در سایت قرار میگیرد پیشنهاد ما برای کاربرانی که آگهی های رایگان ثبت میکنند این است که یا اگهی هایتان را هرروز بروزرسانی نمایید و یا هر دوروز یک تبلیغ درآگهی سبز درج نمایید تابازدیدکنندگان بیشتری در گوگل تبلیغ تان را بازدید نمایند.

 

آگهی های ویژه

سیستم نمایش آگهی های ستاره دار(ویژه) در سایت تبلیغاتی آگهی سبزبه گونه ای طراحی گردیده که هرچقدر تعداد ستاره آگهی تان بیشترباشد بالاتر از دیگر آگهی ها قرار میگیرد بهترین پلان اگهی سبز پلان 8 ستاره میباشد با ثبت حداقل یک اگهی 8 ستاره  تبلیغی موثرخواهید داشت و آگهی شما متمایزتر از دیگر اگهی ها و در جایگاه خاص آگهی های ویژه به نمایش در می اید. 

 

 

تعرفه پلان های ستاره دار(ویژه) و حتی تعداد روزهای ماندگاری آگهی ویژه درآگهی سبز را به حداقل زمان و قیمت ممکن رسانده ایم تا تبلیغ بهتری در اگهی سبزداشته باشید و اگهی شما بازدید بیشتر ی داشته باشد.

برای بهتر دیده شدن تبلیغ تان  همیشه سعی کنید اصول درج اگهی و صحیح نوشتن یک آگهی درست را حتما مطالعه نمایید اگرتبلیغی مناسب و طبق استاندراد گوگل بنویسید و ثبت نمایید قطعا بازدید کننده زیادی به سمت آگهی شما هجوم می اورند. 

نوشتن صحیح یک تبلیغ مناسب به شما کمک میکند تا گوگل راحت تر لینک اگهی تان را ایندکس نماید و بیشتر در اختیار کاربران قرار بدهد.

تیم پشتیبانی آگهی سبز قبل از تایید" تمامی اگهی ها را بررسی و حتی اگهی هایی که برچسب در ان قید نشده برایشان برچسب های مفیدی ثبت میکنند. برچسب ها نقش بسیار مهمی دردیده شدن تبلیغاتان دارند همیشه سعی کنید کلمات کلیدی مناسب در اگهی تان بکار ببرید بعنوان مثال کسی که در گوگل بدنبال خرید و یا فروش خودرو است تنها کلمه عامیانه که به ذهن همه ما میرسد کلمه (خودرو ) میباشد همین کلمه خودرو  یک کلمه کلیدی و یا برچسب مناسب محسوب میشود.

چکیده و معنی و مفهوم یک آگهی و کسب وکارتان را کلمه کلیدی و یا ( برچسب ) مینامند  پس با مثال این جمله پیدا کردن کلمه کلیدی برای شما اسان ترشد. همیشه سعی کنید آگهی تان را خلاصه و مفید بنویسید تا بیننده از خواندن ان خسته نشود و با خواندن کوتاه ان به موضوع اصلی تبلیغاتان پی ببرد.

امیدواریم تبلیغ در سایت آگهی سبز برای شما تبلیغ دهنده عزیز موثر واقع شده باشد پل ارتباطی شما با ما از طریق راههای ارتباطی زیر:

09192279837

09367777332

info@agahisabz.com

velayat_asheghan@yahoo.com

ایدی تلگرام ما::

gavaherdasht@

 

agahisabz.com

agahisabz.ir

منبع

 

 

  ثبت آگهی رایگان