در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...

آگهی سبز | درج آگهی رایگان | معرفی مشاغل | آگهی های خرید و فروش | املاک | خودرو

درج اگهی رایگان ، ثبت اگهی رایگان ، اگهی رایگان اینترنتی ، درج اگهی درسایت های معتبر

شنبه ۸ مهر ۹۶ اطلاعیه های اگهی سبز
  • تصویر شماره درج اگهی رایگان ، ثبت اگهی رایگان ، اگهی رایگان اینترنتی ، درج اگهی درسایت های معتبر

روش ثبت نام ، درج اگهی ، پرداخت ، تبلیغات بنری در اگهی سبز

برای ثبت اگهی رایگان در اگهی سبز کافیست با استفاده از گزینه ثبت نام در بالای صفحه اصلی پنل کاربری اختصاصی تان را ایجاد نمایید درپایان مرحله ثبت نام ، یک کد تایید به ایمیل و شماره تلفن درج شده ارسال میگردد.

پس از ثبت نام با استفاده از گزینه ثبت اگهی رایگان تمامی فیلدهای درج اگهی را تکمیل و اگهی تان را درج کنید تا برای بررسی نهایی به اگهی سبز ارسال گردد در نظر داشته باشید هر کاربربه تعداد نامحدود میتواند اگهی رایگان در اگهی سبز ثبت نماید.

برای ثبت اگهی های ویژه کافیست بهنگام پرکردن فیلدهای اگهی با استفاده از گزینه انتخاب نوع اگهی ، پلان ویژه مورد نظر را انتخاب و اگهی تان را برای تایید نهایی برای اگهی سبز ارسال نمایید.

برای پرداخت هزینه اگهی های ویژه پس از پرکردن تمامی فیلدهای اگهی مستقیمآ به درگاه زرین پال در اگهی سبز متصل میشوید و مراحل پرداخت را مرحله به مرحله انجام دهید و در پایان در صورت تمایل  فاکتور خرید را بصورت فایل اکسل از اگهی سبز دریافت نمایید.

جهت رزرو تبلیغات بنری از طریق گزینه تماس با ما با کارشناسان تبلیغاتی اگهی سبز در ارتباط باشید تا هماهنگی های لازم جهت نصب بنر در اگهی سبز انجام گردد.

هرگونه مغایرت در پرداخت ها و مشکلات ثبت اگهی بصورت شبانه روزی با شماره 09192279837 و یا از طریق گزینه تماس با ما با اگهی سبز در ارتباط باشید.

agahisabz.com

منبع

 
  ثبت آگهی رایگان