در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...

آگهی سبز | درج آگهی رایگان | معرفی مشاغل | آگهی های خرید و فروش | املاک | خودرو

چرا انسان به مواد مخدر روی می اورد

شنبه ۱۶ دی ۹۶ اجتماعی
  • تصویر شماره چرا انسان به مواد مخدر روی می اورد

چرا مواد مخدر::::

از زمان گذشته تا به حالا بسیاری از جوان ها در دام مواد مخدر گرفتار شده اند این اشخاص بخاطر فشار وناهنجاریهای زندگی و ندانم کاری های  دوستانه به مواد افیونی خطرناک الوده میشوند ودر نهایت به مرحله ترک کردن ویا مرگ روبه رو میشوندکه این دو مرحله نتیچه استفاده مواد در زندگی یک مصرف کننده محسوب میشود.

در زندگی فردی هر انسان مخصوصا جوانان مشکلات بخصوصی وجود داردکه بعضی از افراد برای فرار  وخلاص شدن از این مشکلات دنبال راه حل مناسب ومنطقی هستند بعضی از اشخاص هم به مرحله اعتیاد روی می اورند.

انسانهایی که در برابر مشکلات زندگی و دنیوی به سمت اعتیاد وموادهای روانگردان افیونی وخطرناک روی می اورند شخصیت بسیار شکننده و ضعیفی دارند. چنین افرادی  باید در انتخاب دوست و همنشین مراقب باشند .60درصد ازکسانی که به مصرف  مواد مخدر روی اورده اند بغیر از مشکلات زندگی با دوستانی ناباب وغیر قابل اعتماد همنشینی کرده اند. همیشه دوستان ناباب  بر این باورند که برای فرار از  معضلات پیش امده در زندگی خود را درمعرض الودگی های مختلف قرار دهند البته الودگی دوستان نابا ب میتواند در هر زمینه ای باشد.

  اینکه یک فرد به دلیل مشکلات خانواده وعمومی دچار مصرف مواد مخدرمیشود این مشکلات  دلیلی بر مصرف مواد مخدر نمیتواند باشد چون انساناشرف مخلوقات است ومیتواند با فکرها وایده های متفاوتش جهانی را تسخیر کند وبه موفقیت های زیادی دست یابد .

سلول های مغز انسان از قوی ترین سیستم های فکری تشکیل شده واین نعمت بزرگ  فقط وفقط لطف وعنایت خداوند متعال میباشد که در بدن ما  قرار داده است تا ما بتوانیم با کمک این عضو بسیار گرانبهای بدن از زندگی لذت کافی ببریم وبه مرتبه های بزرگی دست یابیم .

افرادی که به اعتیاد وابسته میشوندبغیر از کشیدن وتهیه مواد مخدر چیز دیگری برایشان مهم نیست و خیلی زود به بن بست میرسند این افراد چیزی برایشان نمانده  واصلا برایشان مهم نیست ( اطرافیان ُ خانواده شغل اعتبار ُ مقام ) 

تحقیقات انجام شده از خصوصیات کلی چندین افراد معتاد

این افراد قلبی مهربانی و روحیه ای بسیار ضعیف ودر عین حال سخت کوش واز جانباخته میباشند ولی بخاطر مصرف مواد مخدر نمیتوانند آن خصلت های خوبی که دارند به خانواده واطرافیان وکسانی که دوستشان دارند بروزدهند.

وظایف ما در قبال فرد مصرف کننده مواد مخدر

کبی از مطلب با ذکر منبع بلامانع میباشد

منبع

https://agahisabz.com

 

 

  ثبت آگهی رایگان