در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...

آگهی سبز | درج آگهی رایگان | معرفی مشاغل | آگهی های خرید و فروش | املاک | خودرو

شرکت نت افزار

دوشنبه ۱۱ دی ۹۶ اخبار
  • تصویر شماره شرکت نت افزار

 

نت افزار از سال 2002 پشتیبانی یکی از شرکت های بزرگ کانادایی را بر عهده گرفت وپس از مدتی سرویس هاستینگ را در اختیار ایرانیان عزیز قرار داد. کمتر کسی وجود دارد که در زمینه برنامه نویسی و وب سایت فعالیت داشته باشد و نام نت افزار را نشنیده باشد. بنده تمام همکاران و دوستانی که در زمینه وب فعالیت دارند همه مشتریان نت افزار میباشند و به این شرکت اعتماد بسیار بالایی دارند چون نگهداری از اصرار وخدمات دهی به موقع یکی از مورد های اورژانسی استارتاپی میباشد که نت افزار این خوبیها و خدمات دهی مناسب و مشتری مداری را جزء ارکان اصلی خود قرار داده است وهمین امر باعث گردیده روز به روز به محبوبیتش بیفزاید.

نت افزار از روز اول تا هم اکنون تلاش کرده است که بهترین و مقرون بصرفه ترین خدمات هاستینگ و دامنه را در اختیار مردم عزیز قرار دهد تمامی کارکنان ومدیران شرکت نت افزار محبوب و دوست داشتنی میباشند. شما با انتخاب نت افزار به عنوان میزبانی هاستینگ ،کیفیت و امنیت را برای خود به ارمغان می اورید و جای هیچگونه نگرانی در قبال اصرار واطلاعات وب سایتتان نیست و یا حتی نباید باشد. چون الگوریتم های مدیریتی و پشتیبانی اصولی شرکت نت افزار بسیار به روز و نوین میباشد ودارای سیستم های امنیتی فوق العاده بالایی است.

سرویس های اصلی شرکت نت افزار در حال حاضر در کشورهای المان و وفرانسه نگهداری میشود.نت افزار همیشه سعی کرده است  تا بهترین و پیشرفته ترین سخت افزار های موجود  روز دنیا را برای بهبود خدمات دهی استفاده نماید. یکی دیگر از مزیت های بزرگ شرکت نت افزار این است که از مشتریانش در مورد برخورد ونحوه پاسخگویی کارشناسان پشتیبانی ، نظر سنجی میخواهد تا مشتری به کارشناسان  امتیاز دهند  و این امر یکی از مهمترین مزیت های نت افزار به شمار می ایدکه واقعا به مشتریانش احترام گذاشته و تنها هدفش خدمت برتر میباشد. بنده با جرآت میتوانم بگویم که نت افزار نه تنها در ایران حرف اول  را میزند بلکه در کل دنیا هم میتواند مقام و رتبه بهتربن ها را از آن خود نماید.

کارشناسان نت افزار بصورت 24 ساعته ودر هرساعت از شبانه روز اماده پاسخگویی به مشکلات مشتریان عزیز میباشند کافیست در صورت بروز هرگونه مشکلی یک تیکت برای بخش پشتیبانی نت افزار ارسال نمایید تا در اسرع  زمان پاسخی اصولی برایتان در نظر گرفته شود و درنتیجه مشکلتان حل خواهد شد.

حتی بارها مشاهده گردیده دوستان مشکلاتی برای وب سایتشان به وجود امده بود که اصلا در حیطه وظایف نت افزار نبوده ولی کارشناسان زحمت کش این شرکت محبوب با خونسردی کامل به این مشکل رسیدگی کرده اند. ما این همه لطف وحسن اخلاق مناسب ومشری مداری را از مدیریت صحیح و متخصص بودن تمامی کارکنان مجموعه نت افزار میدانیم وامیدواریم سالیان سال بتوانیم شاهد پیشرفت این شرکت محبوب باشیم.

درج اگهی رایگان ، اگهی رایگان ، تبلیغات اینترنتی رایگان ، نیازمندیهای اگهی سبز

https:agahisabz.ir

منبع

 

 

  ثبت آگهی رایگان