در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...

آگهی سبز | درج آگهی رایگان | معرفی مشاغل | آگهی های خرید و فروش | املاک | خودرو

عوارض مخرب تلگرام و نرم افزارهای اجتماعی

پنجشنبه ۳۰ آذر ۹۶ اجتماعی
  • تصویر شماره عوارض مخرب تلگرام و نرم افزارهای اجتماعی

فرزندان در معرض خطرهای مخرب نرم افزارهای اجتماعی

همه ما با نرم افزار اجتماعی ومحبوب تلگرام اشنایی داریم این نرم افزار چند سالی میباشدکه در کشور ما جایگاه ویژه ای به خود گرفته وهمچنین باعث شده که  اکثر فروشنده ها کسب وکارشان را از ایجاد کانال ها وگروه های تلگرام گسترش دهندوحتی به درامد بالایی هم رسیده اند.

این نرم افزار با وجود خوبی های فراوانی که دارد به مراتب معایبی هم داردکه این معایب اصلا با چشم فیزیکی غیرقابل دیدمیباشد.

مشاهده میشود اکثر فرزندانی که هنوز به سن قانونی نرسیده اندبصورت 24 ساعته چشم ازگوشی وتلگرام برنمیدارند.این امر مخرب ترین مراحل زندگی وشخصیت سازی یک فرزند بشمار می اید..نوجوانی که شروع عمرش را با تلگرام شروع کرده ومیخواهد در جامعه بزرگ شود وبه مملکت وخانواده خود خدمت کند این راهی که پیش روی فرزندقرار دارد اصلا منطقی وعاقلانه نیست.هرچند در دنیای امروزی فرزندان بخودی خود به سوی این نرم فزارهای مخرب پیش میروندو با اینها دوستی نزدیک برقرار میکنندبطوری که حتی یک میل به خوردن غذا ندارد حالا چه برسد که ،با وجود این نرم افزارها بتواند درس بخواند ومدرک عالیه دریافت کندویک خانواده را اداره کند.

مقصران اصلی این رفتارهای مخرب را نمیتوان کشف کرد وپیدا کرد که چه کسانی مقصرند و چه کسانی بی تقصیر. چون پدر ومادر هرچقدر مواظب فرزندان ورفتارشان باشند فرزند به صورت اتوماتیک به سوی این نرم افزارها کشیده میشود ودر نهایت اینده فرزند اصلا قابل پیش بینی نیست.

البته باوجود فراوان این نرم افزارهای شبکه ای مخرب باید راهکارهای اصولی و منطقی را به فرزندانمان اموزش دهیم که بهنگام استفاده از این نرم افزارها به شکل صحیح بتواند از انها استفاده کند و لذت ببرد.

بزرگترین توصیه ای که میتوانیم به والدین پیشنهاد نماییم این است که همیشه سعی کنید برای فرزندانتان برنامه ریزی اصولی داشته باشید.

با فرزندان دوست باشید وبه خواسته هایشان احترام بگذارید تا فرزندانتان در قبال خواسته هایتان احترام بگذارند.

بهنگام استفاده از نرم افزار های اجتماعی سعی کنید بصورت غیرمستقیم مضرات این مخرب ها را برایشان بازگونمایید.

امکانات اینترنتی را درحد ممکن بامهربانی محدود نمایید وسعی کنید جایگزین مناسبی برای فرزندانتان مهیا کنید تا کمتر درمعرض اشعه های اینترنتی  و نرم افزار های مخرب قرار گیرند.

منبع

 

 

  ثبت آگهی رایگان