در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...

آگهی سبز | درج آگهی رایگان | معرفی مشاغل | آگهی های خرید و فروش | املاک | خودرو

سایت تبلیغاتی اگهی سبز

چهارشنبه ۲۹ آذر ۹۶ اجتماعی
  • تصویر شماره سایت تبلیغاتی اگهی سبز

با عنایات خداوند متعال وبا پشتکار تیم پر تلاش تبلیغاتی اگهی سبز توانسته ایم در این مدت بعداز تاسیس و راه اندازی سایت اگهی سبز پیشرفت خوب وموثری در حیطه خدمت رسانی تبلیغاتی در تمامی امور به کاربران عزیز داشته باشیم.

سخنرانی و حضور مدیریت محترم سایت اگهی سبز در سمینار استارتاپ های تبلیغاتی

 طی گزارش وسخنرانی مدیریت محترم سایت اگهی سبز در سمینار استارتاپ های تبلیغاتی از اینده روشن وموثر این سایت خبررسانی کردندو امیدوار شدند یکسال اینده اگهی سبز میتواند به معروفیت بالایی در کشور عزیزمان برسد. البته با وجود داشتن رقبای سر سخت در امور تبلیغاتی باید راهکارها وخدمات بهتری را برای موفق تر شدن اگهی سبز نسبت به رقبا ایجادنماییم.

همچنین مدیریت محترم اگهی سبزخاطر نشان شده اند در راستای کیفیت مطلوب وبازخوردموثر اگهی های تمامی کاربران سایت، برنامه های اصولی ونوین را از روزهای اینده شروع خواهیم کرد تا همه بتوانند با خیالی اسوده از امکانات بهینه وموثر سایت تبلیغاتی اگهی سبز استفاده نمایند.

درصحبت های پایانی مدیریت اگهی سبز به این نکته اشاره کردند: که یکی از مزیت های خوب وکاربردی اگهی سبز تایید سریع اگهی های درج شده توسط کاربران میباشد. باتوجه به حضور رقبای زیاد این امر باعث میشود کاربرهرچه سریعتر تبلیغاتش را در فضای مجازی به نمایش دراورد چون برای تبلیغ دهندگان وفروشندگان حتی دقیقه هم ارزش بالایی دارد و احتمال دارد در همین یک دقیقه مشتری اگهی شان را دیده وپسندیده و خرید کلانی از انها داشته باشد.

 

  ثبت آگهی رایگان