در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...

آگهی سبز | درج آگهی رایگان | معرفی مشاغل | آگهی های خرید و فروش | املاک | خودرو

بازاریابی انلاین و برندسازی

پنجشنبه ۱۸ مرداد ۹۷ تبلیغاتی
  • تصویر شماره بازاریابی انلاین و برندسازی

بازاریابی وابسته و برندسازی

شما یک وبسایت و یا ایده های مناسبی برای ایجاد کسب و کار اینترنتی دارید. برای برند سازی کسب وکارتان باید بازاریابی وابسته را در کارتان دخیل کنید. 

بازایاریابی وابسته یک نوع بازاریابی به شمار می اید البته پیچیدگی های ان نسبت به فعالیت های دیگر کمی متفاوت است . برای شروع کسب و کار و برندسازی باید با مارک ها و برندهای معروف همکاری داشته باشید .

پیشنهاد تبلیغ ، فروش رایگان محصولاتتان را در سایت ایجاد کنید. اگر به یک محصول و یا خدماتی اشاره میکنید حتما به ان پیوند لینک دهید . سعی کنید از بنرهای همکاری درفروش استفاده کنید و لینک اختصاصی خودرا دریافت کنید و در ازای فروش محصولات دیگران پورسانتتان را دریافت کنید.

برنامه ها و نرم افزارهایی که اکثر عموم با ان سرو کار دارند در سایتتان بهمراه لینک دانلود و شرح حالشان را قرار دهید. رپیورتاژ اگهی انجام دهید. اخبار کسب و کارهای برندهای معروف را در سایتتان درج کنید.

تنهایی کسب و کار انلاین فروش راه اندازی نکنید . سعی کنید حداقل از 5 نفر در این کار کمک بگیرید و کارها را برا اساس استعداد و علایق هر فرد تقسیم کنید تا هر نفر فعالیت مختص به خود را در کسب و کار انجام دهد.

برای طراحی وبسایت حتما تحقیق کنید چارت کاری تان را که میخواهید ، وبسایت به همان صورت فعالیت کند اماده کنید. برای تاسیس و راه اندازی سایت حتما با یک طراح متخصص و سئو کار مشورت کنید. به قیمت های ارزان طراحی سایت توجه نکنید که هر ارزانی بی دلیل نیست . از قالب های اماده به هیچ عنوان استفاده نکنید . برای برند سازی باید یک سایت اختصاصی و کاربر پسند و قوی داشته یاشید. هرچند میتوانید برای استارت کار از قالب های بهینه شده استفاده کنید ولی به محض پیشرفت برندتان باید سایت اختصاصی طراحی کنید.

پشتیبانی 24 ساعته برای حل مشکل کاربرانتان راه اندازی کنید. از دیگران مشاوره بگیرید شما ممکن است اطلاعات زیادی در این رابطه داشته باشید. ولی باز مشاوره با افراد متخصص و کار بلد در زمینه کسب و کارموفق تاثیر زیادی در پیشرفتتان دارد.

با صندوق ها و موسسه های خیریه مشارکت داشته باشید و مقداری از درامدتان را برای امور خیریه درنظر بگیرید. در حاشیه شهرها و اتوبان های اصلی تبلیغات بیلبوردی داشته باشید. درمکانای عمومی و حاشیه شهرها و دیوارهای عمومی میوانید تبلیغاتتان را با یک اسپره رنگ درج نمایید.

اگر ماشین شخصی دارید میتوانید با استفاده از مدارهای الکتریکی و چراغهای led تبلیغاتتان را روی شیشه عقب راه اندازی کنید. در نمایشگاهای بین المللی غرفه اجاره کنید و کسب وکارتان را تبلیغ کنید . هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت برای بازدیدکنندگان غرفه درنظر بگیرید. در نمایشگاههای بین المللی سعی کنید یک مسابقه با هدیه نقدی اندک راه اندازی کنید.

درمراسم های بیزینس و کسب و کار انلاین بعنوان صاحب یک کسب وکار با لباسهای مرتب و ظاهری شیک شرکت کنید و یک کارت چاپ شده با لوگو برندتان به لباستان بچسبایند.سعی کنید در این مراسمات گفتگویی داشته باشید تا همه با شما اشنا شوند. در انتخاب لباس برای شرکت در این مراسمات دقت کنید حتی الامکان رنگ ظاهری لباس با رنگ سایت و لوگوتان برابری کند.

در پارک های عمومی، اتوبوس و متروهای شهری میتوانید تبلیغ کنید و یا بیلبورد کوچک اجاره کنید. مقالات الکترونیکی در قالب pdf اماده کنید و لینک دانلود مقاله را در سایت خودتان و سایت های دوستانتان قراردهید. در فروم ها در رابطه با کسب و کارتان پرسش و پاسخ راه اندازی کنید.

در تمام تابلوهایی که تبلیغتان در ان ذکر شده واترمارک کسب و کارتان را در ان درج کنید. سیستم نظرسنجی انلاین راه اندازی کنید و از کاربران بخواهید در مورد کسب و کارتان نظربدهند.

برای انجام برند سازی در این عصر از دنیای تکنولوژی و با وجود رقبای زیاد در هر عرصه باید خبره اینکار باشید و تمام کلاس های و اموزش های جذب کاربر و فروش انلاین را گذرانده باشید . در بازاریابی انلاین باید با دیگران و مخصوصا صاحبان کسب وکار انلاین و فیزیکی ارتباط صمیمی برقرار کنید با دیگران تبادل لینک داشته باشید. از طریق ایمیل و تماس های تلفنی از رقبایتان مشاوره بگیرید و حتی هم که شده برای رقیبتان رایگان فعالیت کنید.

در پایان باید بگوییم انجام هرکاری استعداد ، علاقه و پشتکار فراوان میخواهد که برای شروع هرکاری باید این سه اصول در ما نمایان باشد لازم به ذکر میباشد در حیطه کسب و کاری فعالیت کنید که سررشته ای داشته باشید. تا بتوانید کار را به نحو احسن به سرانجام برسانید.

امیدواریم از این خواندن این مقاله لذت برده باشید

agahisabz.com

منبع

 

 

  ثبت آگهی رایگان