در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...

آگهی سبز | درج آگهی رایگان | معرفی مشاغل | آگهی های خرید و فروش | املاک | خودرو

روش های تولید محتوای با کیفیت

سه شنبه ۱۶ مرداد ۹۷ تبلیغاتی
  • تصویر شماره روش های تولید محتوای با کیفیت

اگرمهارت های نوشتن و استعداد و خلاقیت برای تولید محتوا دارید میتوانید به اسانی کسب درامد کنید.اکثر وبسایت ها برای بالابردن رتبه و ایجاد محتوای مناسب به یک نفر متخصص تولید محتوا نیازمند میباشند.

وبمسترها برای خرید محتوای خوب و غیر تکراری بهای خوبی میپردازند میتوانید یک اگهی رایگان در سایت های تبلیغاتی رایگان ثبت کنید و پکیج محتوا تولید وبفروش برسانید.همیشه سعی کنید محتوای تکراری و کپی به دیگران نفروشید. میتوانید با مطالعه زیاد منابع معتبر و گوناگون در موردهای مختلفی تولید محتوا ایجاد کنید . سعی کنید از تمامی موارد مهم  وکاربردی محتوا تولید کنید

کلمات کلیدی را در محتوا رعایت کنید بسته به نوع وبسایت به بعضی کلمات کلیدی پیوند لینک به مطالب قبلی دیگر ایجاد کنید. مثلا برای تولید محتوا برای سایت نیازمندیها میتوانید از کلمات کلیدی درج اگهی رایگان ، اگهی رایگان اینترنتی استفاده کنید. حتی الامکان کلمات کلیدی را برای موضوع وبسایت انتخاب و درمحتوایتان بگنجانید و پیوند دهید.

برای گرفتن مشتری یک وبلاگ معرفی خود ایجاد کنید سعی کنید از فعالیت خودتان  نمونه کار داشته باشید در اوایل کارتان هم که شده تولید محتوای رایگان انجام دهید اینکار باعث میشود هم نمونه کاری برای خود داشته باشید و هم تجربه خوبی از این کار بدست اورید. داشتن سابقه کار یک امر مهمی در پیشرفت کارتان در اینده میباشد.

من یک محتوا نویسی را میشناسم ماهیانه بالای 5 میلیون تومان درامد دارد. محتوا نویسی هم جز شغل دوم محسوب میشود ولی سعی کنید در تایم های بیکاری با خواندن و مطالعه منابع مختلف معلوماتتان را افزایش دهید تا محتوای بهتری ایجاد کنید و انتخاب نوع محتوا برایتان اسان گردد.

برای انتخاب نوع محتوا برای یک وبسایت خاصی سردرگم نشوید میتوانید با توجه به فعالیت وبسایت در رابطه با همان موضوع تولید محتوای خوب به مدیر وبسایت تقدیم کنید.

برای پرستیژ کاریتان همیشه سعی کنید یک فایل بایگانی برای محتواهایی که ایجاد کردید داشته باشید. و نام سایتی که فلان پکیج محتوا رابه ان اختصاص داید بصورت یک چارت کاری منظم داشته باشید و حتی میتوانید بعننوان نمونه کار و یکی از اصول کار یتان در تبلیغ تان ذکر کنید همین امر باعث میشود مشتریان بیشتری به شما اعتماد کنند و شما را بعنوان یک متخصص نمونه تولید محتوا بشناسند.

برای فروش محتوا، فاکتور ارایه دهید. سعی کنید برای اینکار اسمی انتخاب کنید ودر سربرگ های فاکتور قرار دهید و حتما یک لوگوی مختص به کارتان برای خودتان طراحی نمایید و در سربرگ فاکتور درج نمایید.

تخفیف های فروش ایجاد کنید مثلا بگویید در قبال خرید پکیج فلان محتوا یک محتوا رایگان به شما تعلق میگیرد. ازمحتواهای طولانی پرهیز کنید تا بیننده از خواندن مطلب نشود سعی کنید در محتوا حداقل یک عکس مختص به خودتان استفاده کنید از عکس های کپی حتی الامکان استفاده نکنید.

یک وبسایت برای کسب وکار تولید محتوا تاسیس کنید در وبسایت از روش های مختلف و نوین ارتباط با مشتری استفاده کنید سیستم پیام رسانی و اطلاع رسانی پیامکی برای معرفی کارتان ایجاد کنید.

نمونه کارتان را در سایت درج کنید بعداز اتمام کار ازمشتریانی که برایشان تولید محتوا انجام داده اید برگه رضایت نامه درخواست کنید و حتی میتوانید همین برگه رضایت نامه را بهمراه ادرس سایتهایی که برایشان تولید محتوا انجام داده اید اسکن کنید و در سایت قرار دهید تا مشتریان دیگر بیشتر به شما اعتماد کنند.

یک دوربین با کیفیت و مختص به عکاسی تهیه کنید زمان هایی را اختصاص دهید به عکاسی از مناظر و جاها ی مختلف و عکس ها را با نرم افزار فتوشاپ تنظیم کنید و اماده دراختیار داشته باشید ودرمحتوایتان میتوانید از این عکس ها استفاده کنید انجام اینکار باعث میشود نه مطالب تکراری و نه عکس های تکراری به مشتریان بفروشید همین کار باعث میشود محبوبیت خاصی بین مشتریان بدست اورید.

سعی کنید قیمت های گزافی برای دستمزد کارتان درخواست نکنید هرچقدر عرف و هر چقدر حق تان هست دریافت کنید از قیمت هایی که درمنابع مختلف برای فروش محتوا نمونه برداری نکنید بعضی از جاهایی که پکیج محتوا میفروشند به دلیل عدم توجه و مهم نبودن پیشرفت کارشان در اینده قیمت بالایی از مشتری دریافت میکنند و این امر باعث میشود مشتریان دیگر با این متخصص گرانفروش همکاری نداشته باشند.

پایین هرمقاله ازمحتوایتان نام خود و ادرس اینترنتی وبسایت کارتان را درج نمایید و از بازدید کنندگان بخواهید مطلب را کپی نکنند واگر قصد کپی محتوایی را دارند حتما از صاحب وبسایت اجازه کسب کنند و قوانین کپی رایت را در برابر کپی محتوا با ذکرمنبع و نام نویسنده رعایت کنند.

امید است تمامی متخصصان که در حوزه کسب وکارانلاین فعالیت دارند درامدموفقی داشته باشند .فقط یادتان باشد صداقت ودرستی را در کارتان رعایت کنید در اگهی سبز همیشه سعی کرده ایم صداقت ودرستی را مبنای کار خودقرار بدهیم و همین امر باعث گردیده کاربران و مشتریان دایمی داشته باشیم و روز به روز با مطالعه منابع مختلف تبلیغاتی معتبر سعی کرده ایم خدمات برتر و نوین تری به کاربران همیشگی اگهی سبز در حوزه درج اگهی و تبلیغات رایگان ارایه دهیم.

http://agahisabz.com

منبع

 

 

  ثبت آگهی رایگان