در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...

آگهی سبز | درج آگهی رایگان | معرفی مشاغل | آگهی های خرید و فروش | املاک | خودرو

ایده های کسب و کار اینترنتی

دوشنبه ۱۵ مرداد ۹۷ تبلیغاتی
  • تصویر شماره ایده های کسب و کار اینترنتی

برای بسیاری از افراد پول دراوردن ازطریق کسب و کارانلاین یک رویای مطلق است .اگرکسی بتواند یک سایت و یک سرمایه گذاری انلاین راه اندازی کن دمیتواند با تمزکز بیشتر و کنترل زمان و ازدست ندادن روزها درامد خوبی کسب کند.دراوردن پول بصورت انلاین خواب و رویا نیست من این کار را نزدیک پنج سال پیش انجام دادم و با راه اندازی کسب و کارانلاین درامد مالی خوبی داشتم و همچنین صدها نفررا میشناسم که بصورت انلاین کسب و کاری موفق راه اندازی کرده اند و موفق هم شده اند.

راهبردهای کسب و کار و درامد انلاین پیچیده نیست مانند هرگونه سرمایه گذاری فیزیکی ، کسب و کار انلاین هم مدت زمانی طول میکشد تا به ان درامد دلخواهی که میخواهید برسید .شما باید پشتکار و علاقمند به کسب وکارانلاین باشید و وقت و انرزی خودرا در این راه بکار ببرید و حتی ایده کسب و کار انلاین را حتی از فرسخ ها زیر زمین هم که باشد بیرون اورید تا به یک کسب و کار انلاین موفق و پردرامد دست یابید.

شما متیوانیداز بین ایده های راه اندازی شده کسب و کارمورد علاقه خود یکی را انتخاب کنید و با کمی بهینه سازی و تغییرات موثر به روش بهتری به یک کسب وکارجدید تبدیل کنید و درامد خوبی بدست اورید البته با وجود رقبای زیاد اینترنتی باید دوره های اموزش کسب و کار انلاین را از استادان خبره این عرصه تعلیم ببنید تا به یک سوپرمن درامدزایی اینترنتی تبدیل شوید و کنترل و مدیریت درامد انلاین برایتان عین اب خوردن باشد. با اراده و پشتکار و اموزش دیدن تمام مهارت های کسب و کار اینترنتی در عرض یکسال میتوانید به یک سوپر استار درامدزایی انلاین تبدیل شوید و الگوی دیگران باشید در این مسیر.

برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی باید منابع مختلفی را پیدا کنید و مورد مطالعه قرار دهید تا بتوانید یک ایده را بصورت استاندارد و بدون مشکل و مردم پسند پیدا و اجرا کنید. بعداز پیدا کردن و راه اندازی ایده کسب وکار انلاین میتوایند با مدیریت و برنامه ریزی خود را تبدیل به یک برند معروف دراورید. خیلی از وبسایت های فروشگاهی و نیازمندیهای معروفی که تا این زمان به پیشرفت بالایی رسیدند اوایل شروع کار زحمت های زیادی را متحول شده اند. پس نتیجه میگیریم نابرده رنج گنچ میسر نمیشود.

میتوانیم میانگین زمان رشد یک کسب وکار اینترنتی برای افرادی که توانایی و بودجه تبلیغ در رسانه های صدا و سیما و تبلیغات بیلبورد شهری برای وبسایتشان را ندارند یکسال در نظر بگیریم . روش های زیادی وجود دارد که بتوانیم زودتر از یکسال به یک برند تبدیل شویم ولی به دلیل داشتن رقبای زیاد کسب وکارانلاین و نداشتن بودجه کافی برای تبلیغات باید این زمان با برنامه ریزی دقیق و مدیریت کارامد سپری شود تا به یک درامد استاندارد تبدیل شود.

روشهای تبلیغ کم هزینه و رایگان برای معروف شدن یک برند

در وبسایت و ایده کسب و کار انلاین باید فعالیتی وجود داشته باشد که مردم به این خدمت رسانی نیازداشته باشند و یک مشکلی از مردم را حل کنید سعی شود بهنگام راه اندازی سایت کسب وکار انلاین یک وبلاگ اطلاع رسانی در زمینه فعالیت خودتان ایجاد کنید ودران ریزجزییات اطلاعات و فعالیت سایتتان را بصورت چکیده در وبلاگ ثبت نماید.

سعی کنید ایمیل مارکتیگ داشته باشید با اینکه در این عصر از تکنولوژی و نمونه های گوناگون تبلیغ کسب و کار هنوز ایمیل مارکتینگ جایگاه خاص و ویژه ای در این عرصه به خودش اختصاص داده و یکی از برترین نوع تبلیغ همین ایمیل مارکتیگ میباشد.

به دوستان و اشنایانتان اطلاع دهید که چنین کسب وکاری راه اندازی کرده اید.

از بروشورهای تبلیغاتی استفاده کنید و نام برندتان را دران ذکر کنید.

نام برندتان را در لوازم های اداری مانند خودکار،دفترچه جیبی و یا تقویم های رومیزی ثبت نمایید و طرح خشکل برای چاپ این نوع تبلیغ انتخاب و ثبت نمایید.

سیستم پیام رسانی و اطلاع رسانی پیامکی راه اندازی کنید.

در سایت های هم رتبه خودتان بنر تبلیغ برندتان را ثبت نمایید البته به این دلیل گفتیم که بنرتبلیغ خود را درسایت های هم قد خودتان ثبت نمایید چون بودجه تبلغیاتی کافی نداریم هرچند اگر وضع مالی خوبی دارید و یک پول هنگفتی برای تبلیغات برند خود اختصاص داده اید میتوایند درسایت های معروف تبلیغات بنری داشته باشید که مسلمآ خروجی بهتری نسبت به سایت های پز بازدید میگیرید ولی سعی کنید کم کم و با حوصله سایتتان را رشد دهید.

در سایتتان هنگام طراحی ، قسمت وبلاگ ایجاد نمایید و تولیدمحتوا کنید دسته بندی مطلب داشته باشید سعی کنید در طول هفته حداقل 4 مطلب مفید و منحصر بفرد ( کپی نباشد) درج نمایید.

در مطالبتان بک لینک ایجاد کنید و مطالب جدیدتان را به مطالب قدیمی لینک کنید تا افزایش و بازدید بهتری کسب نمایید انجام اینکار دررتبه سایتتان تاثیر بسزایی دارد و خیلی زود به نتیجه ای مطلوبی از رتبه برتر خواهید رسید.

به مطالبتان برچسب های مهم اضافه کنید در نوشن برچسب زیاده روی نکنید سعی کنید برچسب هایی انتخاب کنید که چکیده همان مطلب باشد و خواننده با دیدن برچسب به موضوع اصلی مطلب پی ببرد.

لینک و یا ادرس اینترنتی خود را در فوترسایت های دیگر ثبت نمایید میتوایند قسمت فوتر سایتتان را طراحی کنید و از سایت های دیگر بخواهید تبادل لینک در فوتر انجام دهید. با تبادل لینک میتوانید کاربران خوبی را به سمت وبسایتتان هدایت کنید.

اگر خودتان زمان کافی برای تولید محتوا دارید خودتان تولید محتوا انجام دهید ولی اگر تجربه اینکار و وقت ایجاد تولید محتوا را ندارید میتوانیدیک متخصص تولید محتوا استخدام نمایید فقط درجریان باشید که فردی را برای انجام اینکاراستخدام میکنید محتوای کپی برای شما ایجاد نکند. محتوا کوتاه باشد ولی کپی نباشد موتورهای جستجوی گوگل تمام سایت هایی که مطالب کپی در سایتشان ثبت میکند نمره منفی میدهد و در صورت تکرارمکرر و اعتراض صاحب مطلب به گوگل سایت متخلف از صفحات جستجو خارج میشود.

در سایتتان صفحه نظر سنجی فعال کنید و ازمشتریان خود بخواهید درباره کسب و کارتان نظر بدهند و به کاربران اجازه دهید تا ایراداتی که در سایت ودرخدمت رسانی تان وجوددارد به شما اطلاع دهند تا کاربران خود را راضی نگه داریدو پس ازخروج از سایتتان دوباره به سایتتان باز گردند.

تخفیف های مناسبتی داشته باشید در ایام های خاص میتوانید در قبال فروش محصولتان از طریق ایمیل مارکتنیگ اطلاع رسانی نمایید تا از تخفیف های مناسبتی شما باخبر شوند و همین امر سبب میشود فروش و بازدید سایتتان بیشتر شود ودر نتیجه موجب رشد برندتان دراینده میشود.

در سخنرانی های و مراسمات استارتاپی و نمایشگاه های بین الملی شرکت نمایید حتی الامکان میتوانید با پرداخت هزینه بسیار کم غرفه ای در این نمایشکاهها فعال کنید تا بازدید کنندگان نمایشگاه با برند شما اشنایی پیدا کنند و حتی میتوانید در غرفه نمایشگاه هدایای تبلیغاتی ارزان مانند خودکار ، دفترچه جیبی و یا سی دی های اموزشی هدیه دهید.

از مدیران سایت های دیگر بخواهید اخبار کسب و کارتان را درسایتشان قراردهند.  بعضی از سایت های تازه تاسیس بصورت رایگان اینکار را برایتان انجام میدهند و یا با هزینه بسیار پایین میتوانید اخبار برندتان را درسایت های مختلف قرار دهید تا کاربران با کسب و کارتان اشناشوند. به این نوع تبلیغ خبری اصطلاحآ رپورتاژ اگهی میگویند که یکی از بهترین نوع تبلیغ محسوب میشود و سایت های زیادی برای شناساندن فعالیتشان به بازدید کنندگان تبلیغشان را بصورت خبردر سایت های دیگرثبت میکنند.

در سایت های درج اگهی میتوایند تبلیغتان رابصورت یک اگهی رایگان بهمراه لینک وادرس اینترنتی تان ثبت نمایید باانجام اینکار یک بک لینک رایگان و موثر برای سایتتان ایجاد کرده اید که به نفع شما هم میباشد ودر رتبه سایتتان تاثیربسزایی دارد.

ارسال اتوماتیک ایمیل و پیامک را بعد ازخرید ازسایتتان را فعال نمایید تا ایمیل و پیامک بعدازخرید برای مشتریان ارسال گردد انجام اینکار کمک زیادی به کسب وکارتان میکند و اعتماد کاری تان را بصورت مطلوب استاندارد سازی میکند.

پشتیبانی 24 ساعته برای سایت و خدماتتان داشته باشید میتوانید اینکار را با یک برنامه ریزی اندک  وصحیح انجام دهید تا مشکلات ضروری مشتریان و کاربران سایت  را در هر ساعت از شابنه روز رفع نمایید.

البته این جزیی از چند راههای معرفی برندتان به کاربران بود که برای تبلیغ کسب وانلاین برایتان گفتیم ولی با انجام این اصول معرفی و تبلیغ های کم هزینه و رایگان میتوانید کمک زیادی به رشد برندتان داشته باشید  امیدواریم از خواندن این مقاله بهره کافی را برده باشید و برایتان مفید واقع شده باشد.

agahisabz.com

کپی مطالب با ذکرمنبع و لینک اگهی سبزمجاز میباشد

 

  ثبت آگهی رایگان