در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...

آگهی سبز | درج آگهی رایگان | معرفی مشاغل | آگهی های خرید و فروش | املاک | خودرو

تاریخچه تبلیغات اینترنتی بصورت مختصر وکوتاه

چهارشنبه ۲۹ شهریور ۹۶ اخبار
  • تصویر شماره تاریخچه تبلیغات اینترنتی بصورت مختصر وکوتاه

 

 تاريخچه تبليغات اينترنتي و انواع تبلیغ درسایت نیازمندیها

تبليغات اينترنتي براي اولين بار و بصورت بنر در ۲۷ اکتبر سال ۱۹۹۴ و در سايت هات واير۳ نمايش داده شد. زماني که هات واير متوجه شد که براي تبليغات مي بايست فضاي محدودي را در نظر گرفت، بنرهاي تبليغاتي بوجود آمدند.

در آن زمان ۱۴ طراح تبليغاتي مبلغي معادل ۳۰،۰۰۰ دلار براي نمايش ۱۲ هفته اي تبليغات خود پرداختند (کاي و مداف ۱۹۹۹). در سال ۱۹۹۵ وب بعنوان رسانه اي عمومي پذيرفته شد. شرکت سان ميکروسيستم۴ در اين سال زبان جاوا را به عموم عرضه کرد. در سال ۱۹۹۶ الدزموبيل۵ اولين اتاق گفتگوي تجاري را راه اندازي نمود. در جدول ۱ به برخي از اتفاقات مهم صنعت تبليغات اينترنتي اشاره شده است.

تبلیغات اینترنتی بهترین نوع تبلیغ و کم هزینه ترین نوع تبلیغات محسوب میشود.تبلیغ در اینترنت را میتوان به روشهای مختلفی ایجاد کرد.

تبلیغات رایگان

 

با ثبت اگهی رایگان در سایت تبلیغاتی اگهی سبز میتوانید محصول و یا کسب وکارتان را به هزاران بازدید کننده گوگل به نمایش دراورید. بدون حتی یک ریال هزینه .

تبلیغات بنری

 

با نصب یک بنر تبلیغاتی بهمراه لینک و ادرس اینترنتی تان در سایت تبلیغاتی اگهی سبز میتوانید کسب و کارتان را به تعداد بیشماراز کاربران گوگل ورودی بگیرید وبه نمایش دراورید

رپورتاژاگهی

 

کافیست توضیحاتی از محصول و یا کسب و کارتان را درقالب یک اخبارتنظیم و در قسمت اخبار(وبلاگ) با هزینه بسیار اندکی ثبت کنید تا بازدید کنندگان اخبارتان را در اگهی سبزمشاهده نمایند و درنتیجه کسب و کارتان به این صورت برای عموم به نمایش دراید

ثبت اگهی های ویژه ( ستاره دار)

 

اگهی های ستاره دارو ویژه همیشه بالاتراز اگهی های رایگان دیگر قراردارد الگوریتم طراحی و کدنویسی و تنظیمات اگهی های ویژه طوری طراحی گردیده که هرچقدر پلان های ستاره دار بیشتری انتخاب کنید به همان اندازه تبلیغتان در جایگاه خاص خودش قابل مشاهده میباشد بالاترین و ویژه ترین پلان ثبت اگهی در اگهی سبز پلان 8 ستاره میباشد که با پرداخت هزینه بسیار اندکی میتوانید مدت زمان زیادی اگهی تان را در صدر نتایج تمام اگهی ها دراگهی سبزقراردهید.

ثبت لینک در فوتر

 

اگر کسب وکارتان دارای وبسایت اینترنتی میباشد میتوانید لینک و یا ادرس اینترنتی تان بهمراه برند کسب و کارتان در فوتر صفحه اصلی اگهی سبز ثبت کنید تا بازدید کنندگان با کلیک روی نام برند شما به سایتتان هدایت شوند در نتیجه همین امر باعث افزایش بازدید و مشتری در کسب و کارتان میشود.

امیدوارم با ثبت هرنوع ازطرح های تبلیغات اگهی سبزبتوانید کسب و کارتان را دراسرع زمان و با کیفیت عالی به مردم عزیز ایران زمین معرفی نماید. امیداست روزها و ماههای اینده شاهد خدمتگذاری جدید و نوین اگهی سبز باشیم.

agahisabz.com

agahisabz.ir

منبع

  ثبت آگهی رایگان